Tuesday, September 13, 2016

Aamco Metamorfoses Sy Opleiding Strategie

AAMCO metamorfoses Sy Opleiding Strategie Elke keer as ek laat die gas af, "die man verduidelik aan die AAMCO tegnikus," dit maak hierdie soort van ... " Hy raak weg en kyk na die groot hond sit langs hom. "Receipts, RRR," die hond in rouklere baaie. "Soos dit. Net soos dit! "Die ou roep. "Dis net jou idle. Dit is 'n bietjie ... 'kraag, "die AAMCO tegnikus sê met 'n glimlag as die kommersiële eindig met die bekende refrein: Double A ... Beep, Beep ... MCO. In sommige maniere, kan dieselfde een keer gesê word vir opleiding AAMCO se, baie van wat voorheen gedoen is op verskeie plekke oor die hele jaar, met die nuutste weergawe gehou by die hoofkwartier van die totale motor sorg maatskappy in voorstedelike Philadelphia, PA. "Die ervaring in al die plekke was regtig nie betaamlik so 'n ikoniese handelsmerk, en studente is nie gedompel in al die merk te bied," volgens Brian O'Donnell, senior vise-president van Franchise Support, wat saam met AAMCO vir 30 jaar. Maar dit alles verander twee jaar gelede, toe die 50-plus-jarige maatskappy besluit om te belê meer as $ 1 miljoen in 'n nuwe leerbestuurstelsel (LMS) en die skepping van AAMCO Universiteit, 'n state-of-the-art opleidingsfasiliteit in Newnan, GA, wat in Februarie 2015 geopen Die opleiding fasiliteit is langs AAMCO se suster maatskappy, Global Powertrain (GPS), en sy 200,000-vierkante voet fabriek, wat ontwerp om uitsendings produseer en bied ook werknemer opleiding. Beide fasiliteite was groot dele van AAMCO se vyfjaar-, agt-stap strategiese plan vir 2014-2018 wat daarop gemik is om die merk te moderniseer en wen kliënte vir die lewe. AAMCO Universiteit huisves opleiding aktiwiteite vir AAMCO tegnici en bestuurders, sowel as voornemende, nuwe, en huidige konsessiehouers. Die opvoedkundige fasiliteit bied beide lesing en praktiese tegniese onderrig met 'n teater-styl klaskamer wat 60 mense en 'n full-service AAMCO sentrum, insluitend 'n herhaal voorkantoor en herstel winkel besit. Benewens aangeteken Webcasts en video's, AAMCO Universiteit bied meer as 300 interaktiewe kursusse via die aanlyn LMS. AAMCO leiers het onlangs Opleiding tydskrif 'n eksklusiewe toer van die nuwe opleidingsfasiliteit en GPS fabriek en gedetailleerde hul Amped-up fokus op leer en ontwikkeling. Opleiding as 'n strategiese platform voorsien "Ons beskou opleiding as 'n belegging, nie 'n koste," verduidelik Rob Rajkowski, COO, wat 1.5 jaar gelede AAMCO aangesluit en is in beheer van bemarking, operasies, werwing, en in-mark opleiding. "Ons wou ons opleiding strategie in lyn te bring met ons vyfjaarplan en gebruik opleiding as 'n strategiese grondslag vir groei." President en uitvoerende hoof Brett Ponton is insgelyks passievol oor opleiding. "Ons moes die 50-plus-jarige merk te moderniseer en te skep van 'n kultuur verbind tot lewenslange leer," sê hy. "Motors nou rekenaars op wiele en die kwessies motors het meer kompleks op te los vir kliënte. Ons wil AAMCO deur verbruikers te erken as 'n merk wat hulle kan reken op al hul motor behoeftes op te los, sowel roetine-onderhoud en komplekse herstelwerk. Ons wil kliënte te wen vir die lewe. Die beste manier om dit te doen, is om goed opgeleide personeel wat konsekwent probleme vir hul kliënte op te los. " As jy op soek na wat dit verg om te wen met die verbruiker, Ponton dui op vier oomblikke van waarheid: Indien 'n verbruiker 'n probleem met 'n motor, waar gaan dit heen? Verbruikers gaan aanlyn om inligting in te samel en maak hulle besluit. Ons moet wen dat beslissende moment. Volgende, ons wil verbruikers te nooi om ons sentrums. Ons glo dit is belangrik om 'n verhouding met ons kliënte te bou; om dit effektief te doen, moet ons van aangesig tot aangesig en fisies te inspekteer hul voertuig om hul sake te evalueer. Sodra in die winkel, ons het om te werk met die verbruiker aan beide die voertuig kwessies en persoonlike situasie die verbruiker se verstaan. Dit stel ons in staat om duidelik te kommunikeer die opsies wat hulle in om hul voertuig herstel en bied betaling opsies vir die meeste verbruikers. Ten slotte, ons het om te lewer op ons merk belofte: motor die verbruiker se reg die eerste keer, elke keer op te los. Om dit te doen, is ons fokus op wat die beste opgeleide tegnici in ons bedryf wat kwessies korrek te diagnoseer en die nodige herstelwerk in 'n tydige wyse. Op al vier oomblikke, "opleiding is 'n belangrike instaatsteller om ons in staat stel om daardie dinge te doen baie goed en lewer die regte kliënt ervaar," sê Ponton. "Daarbenewens het die franchisenemer kant," sê Ponton, wat 20 jaar lank as 'n operasionele en bemarking uitvoerende by Goodyear, "mense koop franchises wil die merk kapitaal hefboom en munt te slaan uit die sterk prosesse en opleiding stelsels die franchise bied. Werknemers, op sy beurt, wil om te werk vir AAMCO sentrums as hulle sien dit as 'n geleentheid om hul professionele en tegniese vaardighede 'n loopbaan wat 'n geleentheid om persoonlik en professioneel te groei bied te ontwikkel en te hê. Met ons verbintenis tot opleiding en hul loopbaan, kan hulle vind dat die werk vir AAMCO. Met goed opgeleide en gemotiveerde werknemers, is ons in staat om 'n wonderlike ervaring te lewer, en wat lei tot verbruikers wat meer lojaal teenoor die handelsmerk. Dit is regtig die fundamentele element in ons skep kliënte vir die lewe. Ons skep wat denkwyse en kultuur by AAMCO, en AAMCO Universiteit is 'n kritieke element in die totstandkoming van die mantra te lewe. " BRANDMERK voor-en middelpunt Soos die toer begin, O'Donnell wys op die duidelike, konsekwente AAMCO brandmerk wat begin in die voorportaal met die groot AAMCO Universiteit teken oor die ontvangstoonbank en gaan voort dwarsdeur die fasiliteit. Dit sluit in 'n muur van die AAMCO tydlyn wys hoe die merk het verander in die kombuis area, saam met die fasade van die buitekant van 'n AAMCO gebou gesien toe die verlaat van die fasiliteit en op pad na die GPS fabriek. "AAMCO Universiteit tuisspan se Discovery Dag" vir potensiële konsessiehouers, waar hulle die kans om te ontmoet met die leierskap span en meer te leer oor die maatskappy te kry, en dit is dus belangrik dat die brandmerk boodskap is voor-en middelpunt, "sê O'Donnell. Buite die konferensiesaal is 'n gebied met 'n klein bar-hoogte tafels waar leerders hul e-pos tydens sessie breek kan kyk. Die teater-styl ouditorium met 'n stygende plafon maak voorsiening vir-instrukteur gelei sessies of virtuele aanbiedings-op daardie spesifieke dag, 'n instrukteur is wat sleutel prestasie-aanwysers (KPI) in die winkel, wat die studente hoe trek verskillende hefbome kan invloed op die PL, verkope, en inkomste. Sessies kan aangeteken word en terug gespeel. Soms AAMCO bring in 'n gasspreker, rekords van die sessie, wysigings, en sit dit op aamco. Daar is 'n groot skerm aan die voorkant van die kamer. Elke student het 'n skootrekenaar, en daar is 'n video verbinding met die herstel winkel in die gang af, sodat leerders in die ouditorium om 'n lewe voer van ander studente werk aan 'n motor in die winkel sien. Met twee hysbakke en 'n verskeidenheid van toerusting, die AAMCO Tegniese Instituut maak voorsiening vir praktiese opleiding van tegnici, vanaf intreevlak om te bemeester. Dit help ook kliëntediens bestuurders (CSMs) verstaan ​​wat Techs doen, sodat wanneer motors hul kliënte se gaan op 'n berg, kan hulle loop in die winkel en verduidelik wat die tegnologie is die evaluering en wys hulle wat is fout met die motor. "Ons kan 'n kamera het onder die motor en wys dit op die skerm," O'Donnell notas. "Ons kan draai uit elke vyf mense onder die motor, terwyl die ander studente kyk via video." Nog 'n kamer is ingestel om te lyk soos die ingangsportaal van 'n AAMCO sentrum. Dit dui aan konsessiehouers wat die winkel sal lyk op die punt waar werknemers ontmoet en groet kliënte en wat die ervaring moet wees. Dit is hier waar rolspel op die 15-stap interaksie met die kliënt stelsel plaasvind met Jason Herman, dekaan van AAMCO Universiteit. Soos in die winkel, kan rolspel sessies aangeteken in die diens lobby en speel op die groot skerm in die opleiding ouditorium. O'Donnell wys daarop dat die voorportaal versigtig is ontwerp om kliënte angs te verminder terwyl hulle wag vir diagnose van hul motor, met warm raak soos hardehout vloere en gerusstellende plakkaat planke lok AAMCO se betroubaarheid en motor sorg kennis. AAMCO Universiteit huisves ook 'n inbelsentrum, wat is in die proses van die bou van 'n webwerf wat skerms met prestasievlakke sal hê. Dit is ook die opname van tegnologie. Langsaan, op die GPS fabriek, O'Donnell verduidelik dat die idee was om gebou uitsendings skuif na 'n fabriek in plaas van individuele winkels, wat help met konsekwentheid. "Daar was net ses uitsendings, maar vandag is daar 420 gesinne van uitsendings en 4500 SKU. Dit maak dit moeilik vir Techs om vertroud te wees met al die verskillende tipes wees en in staat wees om te diagnoseer en probleme op te los. Plus, daar is geen kabels op die rathefboom nou, byvoorbeeld, so opleiding beweeg van meganiese diagnoses om elektriese. " Op die eerste dag by die GPS, Techs kry 'n vier-uur veiligheid plant opdrag. Elke werker het 'n spesifieke produk lyn en werk binne 'n "buddy-stelsel." Hulle is nie verwag om iets te produseer in die eerste twee weke. Op 'n stasie, leer hulle hoe om te neem van mekaar af klep liggame, skoon hulle neergeslaan en hulle weer saam. Werkstasies drukstukke met die stappe om klep liggame te herbou, plus werk hulpmiddels en instruksies oor watter gereedskap te gebruik. "Ons wil graag mense tot volle produktiwiteit binne agt tot 12 weke te sien," sê O'Donnell. "Ons is ook op soek na die implementering van 'n week van die nuwe werknemer opleiding. Ons het op 50 persent jaar meer as jaar gegroei, sodat opleiding sal van kritieke belang wees. " Die toets area maak seker dat die oordrag skofte en het die reg ratte; meer as 300 data is getoets en gemeet deur 'n gesofistikeerde apparaat punte bekend as 'n Dynometer wat funksionaliteit bevestig. "Elke oordrag kom met 'n sertifikaat wat die verbruiker dat dit gaan deur middel van hierdie gehalte tjeks en geslaag," sê Rajkowski. Nuwe kurrikulum en loopbaanrigtings Terug by AAMCO Universiteit, O'Donnell verduidelik dat dit is meer as net 'n nuwe opleidingsfasiliteit, wat spog met 'n opgeknapte kurrikulum en loopbane. AAMCO Universiteit bestaan ​​nou uit vier skole: Skool vir Franchise eienaarskap (groeistrategieë, die optimalisering van finansiële prestasie, reputasie bestuur, en die werknemer werwing en behoud) School of Management (kliënt verhoudings, verkope, gehalteversekering, voorraadbeheer) Skool vir Tegniese Uitnemendheid (voertuig inspeksie en diagnose; roetine-onderhoud en herstelwerk; Entry te bemeester-vlak kursusse, insluitend oordrag herbou) Skool vir Franchise Support (loopbaanpaaie, departement struktuur, merk uitnemendheid, AAMCO kultuur) Die laaste skool is ontwerp vir die AAMCO ondersteuning span om hul vaardighede en bekwaamhede te bou om beter te ondersteun die konsessiehouers. 20u% 20circle-ATI. jpg "/%


No comments:

Post a Comment