Friday, October 7, 2016

3 Gemeenskaplike Forex Probleme Wat Jy Moet Oorkom

3 Gemeenskaplike Forex probleme wat jy moet oorkom In vandag forex Vrae, sal ek deel met jou 'n probleem wat is redelik algemeen onder handelaars. Hier is die vraag: Ek is nog handel forex nou vir meer as twee jaar nie in staat wees om kop maniere maak, wat is fout met my? Pls ek regtig jou hulp nodig. Vir die bogenoemde vraag, ek is nie in staat om jou te vertel presies wat fout is met jou metode is as ek weet niks van wat jy ken. Maar Ek sal met jou deel 'n paar van die algemene probleme wat ek in die gesig staar wanneer ek eers begin handel 'n paar jaar terug. 1) Heilige Graal Strategie Ek is seker die meeste van julle is op soek na 'n heilige graal strategie wat 100% van die tyd kan wen. Trouens, ek het op soek na dit toe ek die eerste keer begin handel. Ek vind myself spring van die een strategie van 'n ander net omdat ek 'n verlies van daardie spesifieke strategie. Een algemene probleem met nuwe handelaars is hulle voortdurend op soek na strategie wat 100% van die tyd wen. Eerlik praat, is daar geen strategie wat 100% van die tyd kan wen. Die beste strategie Ek het gehoor is ongeveer 75% akkuraat. So as jy nog op soek na 'n heilige graal strategie, ek dink dit is tyd om te stop en te fokus op die verfyning van 'n bepaalde strategie. Trouens, jy hoef net een strategie wat 75% wen van die tyd met 'n goeie risiko beloning verhouding en jy gaan om geld te maak uit handel. My raad aan jou is om een ​​strategie wat pas by jou handel tyd en styl en dan verfyn dit deur die aanpassing van jou aanwysers aan sy prestasie te verbeter. Nog 'n groot probleem dat die meeste nuwe handelaars het is wat ek noem die jeuk hand gewoonte. Het jy voortdurend vind jouself wil die koop getref of verkoop knoppie en dit is een van die grootste probleem met 'n nuwe handelaar. Jy is voortdurend besig om in 'n bedryf en dit lei jou om krag handel en dit is iets wat nie wenslik as jy wil forex handel vir 'n lewe te kry. Force handel beteken dat jy gaan 'n handelsmerk wat gebaseer is op emosie en nie op die handel plan. As jy krag handel, jy is geneig om te kry in ambagte wat nie Opstellings wat volgens jou plan het nie. As 'n handelaar, jy het om te bly dissipline en net handel wanneer daar Opstellings wat volgens jou handel plan. Die sleutel tot die maak van geld uit handel is nie op die aantal ambagte wat jy gemaak het, is dit op die aantal suksesvolle ambagte wat jy gemaak het. Probeer om hierdie probleem te oorkom as jy een het. 3) leer gedurig Selfs al is ek in staat om handel te dryf vir 'n lewe, ek voortdurend toegang tot kursusse op forex. Alhoewel ek al die strategie nie kan implementeer, is daar altyd 'n paar dinge wat ek leer wat kan help om my huidige handel strategie verder te verbeter. Maar moet asseblief onthou van toegang tot kursusse na kursusse sonder 'n geruime tyd te spandeer om te oefen wat jy geleer het. Daar is geen punt in jou toegang tot 'n kursus en moenie probeer om dit wat jy geleer het. Van die 3 probleme hierbo, ek dink dat die eerste een is die mees ernstige aangesien dit alleen kan jy terug vir 'n lang tyd te stel. Daarom, as jy regtig belangstel om 'n handelaar geword is, moet jy 'n geruime tyd te spandeer om een ​​te vind en op te los op 'n strategie uit te oefen totdat jy in staat is om te wen 70% van die tyd is.


No comments:

Post a Comment