Friday, October 21, 2016

Blog Vir Die Uiteindelike Pokémon Sentrum

Pokémon TCG Game Shark kodes * Quick wen as opponent jou aanval. Moenie hierdie kode in die gebruik nie Pokémon Dome sedert die spel kan self verwyder. Verander Booster Packs Jou veranderinge sal verskyn op die volgende booster pak. met hierdie kodes, moet jy nie sit meer as 3 kodes op 'n keer aan die kom Vervang. met die volgende syfers 01 Gras Energie 02 Vuur Energie 03 Water Energie 04 Weerlig Energie 05 Veg Energie 06 psigiese energie 07 Double Kleurlose Energie 08 Bulbasaur LV13 09 Ivysaur LV20 20 Parasect LV35 21 Venonat LV12 22 Venomoth LV28 23 Bellsprout LV11 24 Weepinbell LV28 25 Victreebel LV42 28 Exeggcute LV14 29 Exeggutor LV35 2A Koffing LV13 2B Weezing LV27 2C Tangela LV8 2D Tangela LV12 2E Scyther LV25 2F Pinsir LV24 30 Charmander LV10 3A Rapidash LV33 3B Magmar LV24 3C Magmar LV31 3D Flareon LV22 3E Flareon LV28 3F Moltres LV35 40 Moltres LV37 41 Squirtle LV8 42 Wartortle LV22 43 Blastoise LV52 44 Psyduck LV15 45 Golduck LV27 46 Poliwag LV13 47 Poliwhirl LV28 48 Poliwrath LV48 49 Tentacool LV10 4A Tentacruel LV21 4B Seel LV12 4C Dewgong LV42 4D Shellder LV8 4E Cloyster LV25 4F Krabby LV20 50 Kingler LV27 51 Horsea LV19 52 Seadra LV23 53 Goldeen LV12 54 seaking LV28 55 Staryu LV15 56 Starmie LV28 57 Magikarp LV8 58 Gyarados LV41 59 Lapras LV31 5A Vaporeon LV29 5B Vaporeon LV42 5C Omanyte LV19 5D Omastar LV32 5E Articuno LV35 5F Articuno LV37 60 Pikachu LV12 61 Pikachu LV14 62 Pikachu LV16 63 Pikachu LV16 64 Flying Pikachu LV12 65 Surfing Pikachu LV13 66 Surfing Pikachu LV13 67 Raichu LV40 68 Raichu LV45 69 Magnemite LV13 77 Sandshrew LV12 78 Sandslash LV33 8E Abra LV10 8F Kadabra LV38 90 Alakazam LV42 AB Clefairy LV14 AC Clefable LV34 AD Jigglypuff LV12 AE Jigglypuff LV13 AF Jigglypuff LV14 B0 Wigglytuff LV36 B1 Meowth LV14 C8 Imakuni? C9 Pokémon Trader CA Pokémon Teler Pokémon Trading Card Game Speel die spel Op jou beurt Wanneer dit jou beurt is, trek 'n kaart van jou dek. As jou dek uit kaarte hardloop, dan is die spel verby is en jou teenstander is die wenner. Dan kan jy die volgende doen in enige volgorde, soveel keer as wat jy wil. Plaas 'n Basiese Pokémon op jou bank. Kies 'n Basiese Pokémon op jou hand en plaas dit in die gesig staar op die bank. Jy kan net hou tot vyf Pokémon op die regbank in 'n keer. Ontwikkel 'n Pokémon. Sien hieronder om te leer hoe om dit te doen. Heg 'n Energie-kaart na een van jou Pokémon (onder die Pokémon-kaart), selfs op die bank. Jy kan dit net doen as tydens 'n beurt. Speel jou afrigter kaarte. Wanneer speel 'n Afrigter kaart, doen wat dit sê op die kaart, en sit dit op die weggooi paal tensy die kaart verskillende sê. Retreat jou Pokémon en bring 'n ander. Om die Pokémon terug te trek, moet jy 'n Energie-kaart aan die Pokémon vir elke ster simbool wat op sy toevlug koste weggooi, dan plaas dit in jou Bank en stuur 'n ander Pokémon-kaart in die arena. As die Pokémon is verward moet jy 'n muntstuk flip, as sterte kan dit nie terugtrek, maar jy moet nog steeds die energie weggooi, as hoofde dit gewoonlik kan terugtrek. As die Pokémon slaap of verlam, of as jou bank is vol, dit kan nie terugtrek. Gebruik jou Pokémon Power. A Pokémon Power werk op die bank ook. Doen wat dit sê. As jy die opponent se Pokémon te klop, haal 'n prys. Ten slotte, aan te val nie. Kondig die aanval wat jy sal gebruik. As daar genoeg energie op jou Active Pokémon om die aanval te gebruik, is die aanval uitgevoer word. Jy kan die bedrag van die skade dit doen deur te kyk na die aantal naby die aanval vind. Dan sit 'n skade toonbank vir elke 10 HP van skade. Jy kan die beurt te beëindig sonder aanval, wanneer jy uitvind dat daar nie genoeg energie geplaas op u eie aktiewe Pokémon, of wanneer dit verlam of aan die slaap. Na jou aanval, wanneer jou opponent se Pokémon uit HP het hardloop, die Pokémon is uitgeslaan. Plaas dit en al aangeheg Energie kaarte om jou opponent se weggooi paal. Dan trek uit een van jou Pryse. Let daarop dat jy nie kan weggooi uitgeslaan Pokémon of teken 'n prys totdat al gevolge van 'n aanval is voltooi, insluitend effekte dat ander aanvalle te aktiveer. Jou beurt is nou verby, en op sy beurt jou opponent se begin. Sommige gevolge kan gebeur tussen beurte. Pokémon op die regbank Hier is 'n paar punte oor Pokémon op die regbank: Daar kan slegs ooit wees tot vyf Pokémon op die bank. Wanneer 'n Pokémon gaan na die bank, dit hou sy skade, maar al gevolge van aanvalle gedoen om die Pokémon weggaan. Pokémon op die regbank is nie geraak deur swakheid of Weerstand wanneer 'n aanval doen skade, tensy 'n kaart spesifiek anders sê.


No comments:

Post a Comment