Wednesday, October 19, 2016

'N Beginners Kursus Om Day Trading Online Paperback - 30 Maart 2007

Oor die skrywer Mees nuttige kliënt resensies op Amazon (beta) 309 van 314 mense het gevind dat die volgende review helpful Groot primer vir beginners en beginners 30 Mei 2007 Deur John Blaze - Gepubliseer op Amazon Formaat: Paperback Hoewel daar is baie van die resensies op Amazon om jou te help besluit of om die boek te koop, wou ek my twee sent bied. Soos vir die positiewe punte van die boek, die titel is dood op: " 'n beginners gids tot Dag Trading Online". Die boek is 'n groot onderlaag wat jy stel aan die wêreld van die dag handel, handel jargon en terminologie en, hoewel kortliks, kartering en tegniese ontleding. Die boek is goed geskryf en Toni Turner doen 'n groot taak van verduideliking dinge in leketaal. Ek persoonlik dink die boek uitgeblink in twee gebiede. Eerstens, die boek doen 'n goeie werk van die bekendstelling van die lesers om die style van die dag handel. Toni verduidelik die tyd en belegging doelwitte van klassieke dag handel, swaai handel, en scalping. Wanneer sy 'n nuwe teorie of strategie stel, neem sy die tyd om die leser hoe die nuut ingevoerde onderwerp betrekking het op die dag handelaar, die swing handelaar, en die scalper wys. Tweedens, ek waardeer die feit dat Toni sit 'n punt-vir-punt kontrolelys saam om te help die begin handelaar kies 'n voorraad. Die kontrolelys is geensins perfek en jy sal beslis wil insluit / uitsluit sekere kriteria wanneer jy begin om handel te dryf, maar in plaas van doelloos soek deur duisende soos aandele nadat jy klaar is met die boek, sy gee jou 'n goeie beginpunt. Nog 'n positiewe punt van die boek is die feit dat die skrywer sluit kort vasvrae aan die einde van elke hoofstuk om jou te help die inligting net aangebied en 'n "Center Point" wat 'n motiverende kwotasie en paar paragrawe van besinning beskik absorbeer. Die "Center Point" motiveringspraatjie komplimenteer die skrywers "lawaaierig" Cheerleading-tipe toon en konstante oorbenutting van die uitroepteken wat ander resensente het gekla oor. Ek het regtig nie omgee nie die skrywers Cheerleading en entoesiasme, maar ek kan verstaan ​​hoe sommige mense is vererg deur dit. Ek sou beslis verkies om 'n lewendige skrywer wat opgewonde oor die wêreld van handel as 'n droë, koue skrywer met geen persoonlikheid. Soos vir negatiewe faktore, ek dink Toni Turner is geneig om dinge eenvoudig vir 'n bietjie. Jy kom dan tog gevoel asof jy gereed om jou eerste handel te plaas na die lees van die boek wanneer jy eintlik net besig om die oppervlak te krap is. Die boek bied baie min tegniese ontleding. Toni noem nooit belangrike aanwysers soos MACD, RSI, ROC, of ​​PSAR. Ek verstaan ​​die boek is net 'n onderlaag vir beginners en dat die genoemde tegniese aanwysers is nie nodig vir iemand wat probeer om te besluit of hy / sy wil handel vir 'n lewe. Maar as me Turner gaan stel voor jy kan begin handel nadat die boek, sy moet ten minste stel om die leser dat daar ander tegniese aanwysers oorweeg moet word voor die aanvang van 'n voorraad posisie. Hier is hoe jy moet besluit of hierdie boek is vir jou of nie: As jy 'n beginner wat dit oorweeg handel deeltydse of wil graag 'n soliede inleiding tot dag handel as 'n voltydse beroep, is hierdie boek vir jou. Woord van waarskuwing: Moenie maak 'n makelaar rekening uitsluitlik gewapen met die kennis in hierdie boek. Jy sal gebreek vinnig gaan. Ek stel voor jy opvolg hierdie boek met ander boeke oor die onderwerp van die saak (Toni gee jou 'n lys aan die einde) en papier handel vir 'n paar maande voordat jy selfs begin om te dink oor die handel met die regte geld. As jy 'n gevorderde-beginner of intermediêre handelaar, hierdie boek is nie vir jou. Jy het waarskynlik reeds 'n werkende kennis van elke konsep me Turner bied. 308 van 322 mense het gevind dat die volgende review helpful 'n beginners kursus om Day Trading Online 6 Maart 2000 Deur M. C. - Gepubliseer op Amazon Formaat: Paperback Dink kon ek my 20+ jaar oordra van baie suksesvolle belegging ervaring om 'n meer aktiewe handel styl, het ek begin aanlyn handel oor 8 maande gelede. Lees hierdie boek was soos die lees van my eie joernaal van die afgelope 8 maande se pynlike ervaring! Lees hierdie boek voordat ek begin kan nie my verhinder om daardie foute, maar dit waarskynlik sou gehelp het my erken hulle een keer gemaak en het my by hulle oor en oor herhaal, ophoop steeds verliese! Net soos sy beskryf, die goeie nuus is dat jy te doen draai 'n hoek te winsgewende bedrywe sodra jy 'n paar baie basiese, maar belangrike lesse te leer. Hierdie boek kan daardie tyd vir beginners verkort. Daar is ook meer as genoeg tegniese strategieë aangebied wat handelaars van beginners tot meer ervare mense kan aansoek doen en daaglikse gebruik. Haar lig humoristiese styl maak dit makliker om te lees as die meeste handel boeke sonder afbreuk te doen aan die ernstige boodskap. As my suster of 'n goeie vriend wou begin handel dryf, sal dit die boek wat ek wil gee om eers te lees.


No comments:

Post a Comment