Thursday, October 20, 2016

7 Eienskappe My Forex Trading Journal Sigblad - Hoe Hulle Het Almal Vir My 'N Beter Forex Handelaar

Jou Forex Trading Journal Sigblad Ek wil nie die geweer spring of vermoed iets hier. As jy nie 'n forex joernaal sigblad of wil 'n opgegradeerde een, sal ek deel hoe jy my onder kry. So laat ek spring reg in en begin die deel van die top funksies my forex joernaal spreadsheet het. 1 - Geld Portefeulje In my forex joernaal sigblad Ek het 'n paar eienskappe die meeste sou nie. Een daarvan is die spesifieke instrumente ek toegelaat word om handel te dryf. Deur hierdie voortdurend versterk, kan ek nie handel dryf ander instrumente mense kan aanbeveel of val in die hype. Het jy nie net haat wanneer iemand praat van 'n geldeenheid, jy probeer om betrokke te raak en te verskeurde hardloop? Dit gebruik om met my gebeur al die tyd, want ek was altyd op soek na nuwe dinge om te handel. Begin jou Forex Portefeulje Vandag As jy vandag begin streng handel die instrumente wat jy het die hand gekies, sal jou handel winste te verhoog. Dit is omdat dit is die instrumente wat jy die meeste gemaklik met. As jy wonder, hoe kan jy ooit nuwe instrumente wat instrumente moet jy kies om handel te dryf handel. Ek het 'n antwoord vir beide. Een van my handel reëls is 'n hersieningsproses. Dit is hier waar ek 'n week spandeer of so hersiening van die instrument Ek wil begin handel dryf. Indien dit suksesvol is, ek voeg my lys. Ek dwaal weg van die een dag resensies, want ek wil om seker te maak ek doen die regte ding en nie deur my emosies gespeel. As jy wil weet wat geldeenhede handel te begin, Kry jou gratis Forex Toolkit Hier. wat sal jou wys die beste geldeenhede handel te dryf en soveel meer. 2 - Pre Geprogrammeerde Risk Sakrekenaar Ek het nie die risiko om emosies te verlaat en ek laat dit nie aan my hoofrekene (selfs al het ek is goed in dit). My forex joernaal sigblad geprogrammeer formule wat my vertel hoeveel geld ek kan waag op elke handel pre (Hierdie persentasie kan maklik verander word, so as jy die joernaal af te laai hieronder, sal die bonus handleiding video wys my om dit te verander om). Wanneer jy begin handel dryf in die begin, kan jy presies hoeveel om risiko te leer ken. Maar as jy begin om geld te maak, sal jou maksimum risiko verhoog. Jy vermy al die berekeninge kry die presiese aantal. Dit is nie die einde egter op die uitkyk vir # 7 op my lys van funksies vir my forex joernaal sigblad, want dit neem dit alles na 'n ander vlak. 3 - Notes Vir Elke Handel + Handel Kommentaar Sommige handelaars sukkel om wins te maak. Dit kan jy maar ek gaan 'n goeie manier vir jou om te leer om te hou wen in Forex deel. Soos ek al die tyd deel, Forex sielkunde is so belangrik. Wat ons dink glo gebeur keer op keer. So ek skryf notas en kommentaar op elke handel. Wat ek dink Wat ek wil doen nadat ek wins maak Hierdie is 'n paar van die dinge wat ek wil weet, want ek hierdie dan in lyn met al wen ambagte en sien dieselfde gevoelens en gedagtes Ek het voor 'n wen-handel. Ek het toe bly replicerende dat. Soos jy kan begin om te sien hierdie forex joernaal sigblad is op 'n ander vlak van die norm en dit is hoekom ek dit vandag is met jou deel. 4 - A-Kleurgepaste trefkoers Dit is 'n goeie manier om te sien wen ambagte omdat oorwinnaar ambagte word uitgelig in groen. Op hierdie manier het ek geweet waar al wen ambagte is maklik. Soos ek genoem het met # 3. replicerende wen is wat dit gaan alles oor vir my. Moenie tyd mors blare deur alle ambagte om jou wenners vind. Weet so gou as jy kyk watter soort handel dit was. 5 - Watter Market ek Verhandelde Dit is 'n aparte kategorie waar ek 'n lys van die geldeenheid vir die handel. Dit is ideaal vir my forex joernaal sigblad. Want soos die soek en vind my wenners, kan ek presies dit te doen in meer besonderhede. Ek kan soek deur en vind al my Euro ambagte byvoorbeeld en sien al die groen ambagte. Ek weet dan wat geldeenhede ek goed handel. Nou weet jy die geldeenhede om te fokus meer op omdat jy is meer geneig om Forex winste te maak. 6 - Artikel Na Checkbox Met 'n eenvoudige blok of kruis. Ek kan sien of ek my reëls vir hierdie handel gevolg. Toe ek kombineer dit met die wen ambagte en die kleur kode. Ek kan sien dat wanneer ek my reëls te volg, ek gewoonlik wins maak. En as ek nie my reëls te volg ek gewoonlik verloor. Dit is goed vir Forex sielkunde omdat jy hou aangesien volgende reëls kry ek my wins. 7 - Outomatiese Lot Grootte Sakrekenaar Die laaste kenmerk ek spesifiek deel wys jou hoeveel baie wat jy kan handel op grond van jou maksimum risiko. Soos die risiko sakrekenaar dit se pre-gekodeerde. Maar jy kan dit verander deur eenvoudig die opstel hoeveel pitte jy kan waag op elke handel. Kom ons sê jou forex strategie beskryf jy die risiko 10 pitte per handel vir 30 pitte wins met 'n £ 1000 Forex rekening (gevaar vir 'n generiese 2%). Ek stel dit tot 10 deur net die toevoeging van die getal 10. Dit wat jy vertel nou, kan jy handel 2 persele of £ 2 per pit. Jou maksimum risiko is £ 20. Wanneer jy die handel wen jy £ 60. En jy moet net het 'n toename van 6% op jou rekening. Gradeer jou Forex Trading Journal Dit was 7 kenmerke my Forex tydskrif het en ek het gesê ek sal jou laat weet hoe jy jou hande kan kry op dit. As jy die presiese forex joernaal sigblad Ek het al hierdie eienskappe oor gedeel wil, kan jy dit direk onder aan te koop vir net $ 77. Ek is ook gee jou 'n bonus Walk video wys jou hoe om die handel tydskrif gebruik. Klik op die oranje knoppie onder, vul die vorm, en jy sal die pre-gekodeerde forex joernaal en die bonus video handleiding te kry.


No comments:

Post a Comment